Mamma 50 år!

                                            Stort GRATTIS till Mamsen somblir 50 år idag!!

                                  

Eftermiddagen och kvällen har gått hur fort som helst... Jag hann vara hemma från jobb i fem minuter innan jag satt på cykeln påväg ner till jordgubbsfältet för att blocka 3,5 kg jordgubbar.. Hem och fixa med sallad och tilltugg innan gästerna kom.. Hoppa in i duschen sminka sig, fixahåret och massa massa annat..

Alla gästerna satt runt bordet där ute och mamma tog god tid på sig att själv sätta sig.. När hon väl hade satt sej, då var det dags.. Sången som jag skrev till henne i helgen skulle sjungas..Jag darrade som ett asplöv och var jätte nervös det är inte bara bara att sjunga inför 30 personer.. Såklart kom jag av mig i början men räddade situationen och de kommande verserna blev myclet bättre.. tills jag tittade på mamma som satt och grät och när jag sjöng sista versen  så kom tårarna påmig själv och det blev ett darrande avslut precis som början var.. Festen blev mycket lyckad och mamma föddes exakt för 50 år sedan precis just nu 23.55..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0