Drömmer jag?!

Jag vet inte var jag ska börja.. Jag har hittat hon med det stora H:et... Att man ens kunde känna såhär för en annan människa är för mig helt obeskrivligt.. Ingen annan har någonsin påverkat mej så som hon gör.. Hon är den mest finaste och underbaraste i hela världen.. Det finns ingen absolut ingen som kan mäta sej med henne... Det finns inget som jag hade velat ändra på henne.. Hon är perfekt på alla sätt och vis.. Hon har humor och hennes humor är precis som min humor.. Jag kan inte i ord beskriva vad det är hon gör med mej.. Hon förstår mej som ingen annan gjort tidigare.. Allt är så enkelt, så ärligt och framförallt så äkta!!
Mitt hjärta brinner för dej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0