Lyckorus...

Jag kan inte förstå denna vändning som mitt liv har tagit... Du gör mej helt knäsvag... Jag kommer aldrig aldrig släppa dej.. Jag får för första gången i mitt liv uppleva riktig äkta kärlek som är totalt kravlös, vacker och helt underbar..
Jag är så lyckligt lottad som har dej vid min sida... Jag har för första gången i mitt liv kännt hur det är att vara kär på riktigt.. Jag har aldrig tidigare varit kär även om jag själv trott och intalat mej det.. Det finns så många känslor inom mig som jag inte kan beskriva, känslor som jag aldrig tidigare kännt.. Jag måste nypa mej själv i armen då och då för att förstå att det inte är en dröm som jag lever i...och varje gång jag nypt mej själv har jag fått ont vilket innebär att jag inte drömmer...

 

Du gör mej hel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0